zahraniční seo

Zahraničné SEO – medzinárodné zacielenie webových stránok vo vyhľadávačoch.

Multijazyčné alebo multi-doménové webové stránky na prednej pozície vo vyhľadávačoch v cudzine - garancia.

Multijazyčný alebo multi-doménový web je hotový a je dôležitá jeho medzinárodná propagácia vo vyhľadávačoch. Ako na to?

Zahraničná optimalizácia pre vyhľadávače je najefektívnejší spôsob, ako dostať vaše webové stránky na prvú pozíciu vo vyhľadávačoch medzinárodných, národných a regionálnych.
Správne optimalizované webové stránky zamerané na zahraničie sú tie, ktoré užívatelia ľahko nájdu pri hľadaní služieb alebo produktov vo svojej geolokácii. Od roku 2023 využívame umelej inteligencie OpenAI ako pomocný nástroj.

- FABER VISUM

Rozdiely medzi regionálnou a zahraničnou SEO správou.


Zahraniční SEO přináší o pár bodů navíc k regionální SEO zprávě, kterou jsme stručně popsali v jednoduchým SEO návodu

  • Zahraničná SEO prináša zásadné rozhodnutie ohľadom výberu medzi multi-doménovým a multijazyčným riešením.
  • Mení sa celá štruktúra vývoja a rozpracovania komunikačného súboru sitemap.xml - nápoveda Google (video)
  • Na každú jazykovú verziu webových stránok prichádza odlišná implementácia štruktúrovaných údajov.
  • Podstránky webu musia obsahovať odkazy na alternatívnu jazykovú verziu.
zahraničná SEO

Výber medzi multijazyčným a multi-doménovým webom

  • Multijazyčné webové stránky na regionálnej doméne Vám zabezpečia len jazykový preklad obsahu. Na generických doménach však prehrávate SERP v regióne. Z technického pohľadu je vývoj multijazyčných webových stránok dlhší a tiež medzi nevýhody patrí väčší rozmer databáz. Z hľadiska online marketingu sú však výhodné pre prestíž značky a poskytovanie informácií zahraničným klientom, hľadajúcim služby alebo produkt vo vašom regióne. Príklad: web rentarna.com pre prenájom, predaj nehnuteľností a služieb v regióne alebo v cudzine.
  • U multi-doménových webových stránok silným rozhodujúcim faktorom je časť algoritmu zohľadňujúca geolokáciu, ktorá je zakotvená v prvom kroku na regionálnej doméne. Až potom prichádza fáza technického a obsahového hodnotenia webu. Príkladom sú stránky FABERVISUM.COM | .CZ | .PL | .SK | .RU | .DE a napríklad novovybudované portály meetpointtravel.cz pre prenájom vil v Taliansku expandujúce do ďalších regionálnych domén.

Z pohľadu zamerania webovej prezentácie do zahraničia, s cieľom medzinárodného marketingu, oveľa účinnejším rozhodnutím je zakúpenie multi-domenových webových stránok. Existuje iba jedna malá praktická NEVÝHODA multi-domenových webov - zvýšenie nákladov na prevádzku. To znamená, že namiesto poplatkov za jednu doménu a hosting, platíte ročne niekoľko. Kompensácia je však nedocenená - súhrnná návštevnosť multi-domenových webových stránok Vám, verte, náklady pokryje a dokáže mnohonásobne zvýšiť zisk spoločnosti. Ale posledné slovo je za marketingom, ktorý chcete realizovať pomocou multijazyčných alebo multi-domenových webových stránok.

zahraniční seo výběr domény
OpenAI logo

Umelá inteligencia - OpenAI ChatGPT ako pomocný nástroj.

Použitie neuronových sietí ako ChatGPT OpenAI alebo rýchlo prichádzajúcich iných výrazne urýchľujú spracovanie informácií. Pokiaľ ide o zahraničné SEO optimalizáciu, - pomocou ChatGPT od spoločnosti OpenAI môžeme upravovať preklady textov do iných jazykov s ohľadom na regionálne špecifiká. Bard od Google Inc. urýchľuje riešenie ďalších úloh. Nielenže to, ale treba si uvedomiť - bez technického SEO základu nebude obsahové riešenie účinné. Pri práci s umelou inteligenciou, je tiež potrebné pochopiť jednoduchú pravdu - ak sú otázky nesmyselné, nenájdeš zmysel ani v odpovediach.


Zahraničné SEO v praxi.

  • Ak vás praktické SEO zaujíma viac ako teória, odporúčame hneď prejsť na marketingové riešenie Web «GOOGLE-TOP».
  • Projekt «GOOGLE-TOP» je overený v praxi a garantuje najvyššie SEO pozície v regionálnych a zahraničných vyhľadávačoch.
  • Ideálne je, ak web zapojíte do marketingového komunikačného mixu v zahraničí a budete naň odkazovať ostatnými komunikačnými nástrojmi (video, rozhlas, outdoor média, tlač atď.) a samozrejme spätné odkazy na iných webových stránkach, reklamných byznys platformách ako napríklad entaxy.biz.

SEO analýza www stránok a záverečný TIP

Ak web už vlastníte, prvým krokom k každej SEO optimalizácii je analýza zdrojového kódu vašich webových stránok. SEO analýza poukáže na chyby, ktoré na vašej stránke momentálne sú, a ktoré je potrebné opraviť. Zahraničné SEO optimalizácia existujúcich stránok začína vyhotovením kompletného správy o analyzovanom webe.
TIP: ak sa len chystáte webové stránky alebo SEO správu objednať, overte reference a samostatné stránky dodávateľa pomocou testovacích nástrojov.

Profesionálny webdesign s zabezpečením kompletného zahraničného SEO viacjazyčných / multi-domenových webových stránok, vizuálnej propagácie, branding - je našou prednou činnosťou. Ak to s zahraničným SEO projektom myslíte vážne, kontaktujte nás - sme medzinárodné PR štúdio s pobočkami v sedem krajín, čo znamená, že s pojmom zahraničné SEO máme odborné, praktické skúsenosti. Radi pre vás navrhneme najvýhodnejšie riešenie, ktoré bude plniť vaše ciele vo vyhľadávačoch v zahraničí. Aj na Whatsapp


5
virtuemart.product
(81 hodnotenie, 4.99 z 5)
4.99 81 voters.out of 0out of 5based on