webdesign

Šablóny webových stránok - trendy Open Source.

Vývojárska éra webových stránok, kedy sa všetko celkom ťažko programovalo v nejakom poznámkovom bloku na mieru a tvorba webových stránok boli drahou exkluzivitou, je celosvetovo už dlho preč. Ale to, že je to celosvetovo preč, ešte neznamená, že je to preč i z ČR a SR. Je absolútne neuveriteľné do akej miery máme stále radi konzervatizmus. Skutočne je to zvláštne, ale konzervativitou sa tu ešte stále zarába.


- CEO Faber Visum


opensource webdesign

Tvorba webov – bodka za archaickým postupom.

Bodku za starodávnym postupom pri tvorbe webov začal pred rokmi písať Open Source. Čím ďalej, tým viac bola táto bodka výraznejšia a výraznejšia. Verte, že v dnešnej dobe už nemusíte chodiť po webdizajnérskych štúdiách s otázkou: "Koľko ma bude u vás stáť tvorba webových stránok a za ako dlho uvidím svoj web online?" Všetko je momentálne v odbore tvorby webových stránok oveľa jednoduchšie.

V roku 2009 sa firma INTERSAT pozorne pozrela na riešenie Open Source – Joomla, Wordpress, Drupal a začala sa s nimi hrať. Úlohou bolo hĺbkové preskúmanie CMS systémov (cca 10 000 – 15 000 súborov), bežné sledovanie vývoja, korektúry v PHP, JS kóde a dizajnérske práce v súboroch CSS. V roku 2010 započala tvorba profesionálnych, validných, bezkonkurenčných webov na platforme Open Source, ktorá nám zaberala max. 3 hodiny s demo obsahom.

Nasadili sme neskutočne nízke ceny za tvorbu webových stránok tak, aby stránky mohli získať čo najviac referencií ...a viete čo? Prišiel za nami známy z iného dizajn štúdia a doslova nám povedal: "No a k čemu je vám, cizincům, takhle v ČR podnikat!? Vždyť kazíte trh!" Odpovedali sme s úsmevom: "Běž se dovzdělat a možná tě taky vememe do týmu."

web-trh

Verte tomu, že skutočný marketing, obzvlášť keď ide o marketing dlhodobý, je parádna vec. INTERSAT už referencie mal, bezkonkurenčné technológie tiež a tak sme si povedali: "Áno, trh zde kazit nebudeme. Necháme cenové "palby" podle "českého standardu". A tak sme i my nasadili tunajšie obvyklé ceny – pri jednaní v INTERSAT tvorba webových stránok bežne začínala od 20 000 KČ a viac. Radšej menej webov, rýchlejšie a lepšie napísaných a za viac peňazí.

tvorba webu

Ušetrený čas. V symbióze s premýšľaním sa hodnota násobí.

Ušetrený čas sme venovali ďalšiemu vzdelávaniu – preskúmavali sme najmodernejšie technológie programovania a inovatívne webdizajnérske riešenie. V roku 2012 štúdio INTERSAT ako prvé v ČR tvorilo HTML5 a RWD weby a bežne renderovalo komerčné videospoty so špec. efektmi (VFX). Vďaka znalostiam technológie, profesionalite a hi-tech vybaveniu, veľmi rýchlo firma INTERSAT nechávala svoju konkurenciu v odbore za sebou a získala povesť jedného z najdrahších štúdií v ČR.


Remarketing v čase krízy.

V roku 2013 v priestoroch štúdia vznikla medzinárodná línia vizuálneho PR marketingu FABER VISUM a postupne i ďalšie pobočky v iných štátoch. Štúdio už nevytváralo len weby – FABER VISUM stavalo značky, kde tvorba profesionálnych webových stránok bola iba súčasťou vizuálneho marketingu, vďaka ktorému naši zákazníci zarábajú oveľa väčšie peňažné čiastky, ako zarábali, než prišli k nám. Verte, že krízu sme prežili v pohode pri krbe s knihou v ruke a radosťou ako pekne sa čistí trh od tých, ktorí roky predávali ľuďom reklamné webové stránky z minulého storočia. Tešilo nás tiež, že sme zákazníkov učili premýšľať a rozlišovať marketingové prázdne reči od skutočnej profesionality.

remarketing

Webárny – 69 tvoriacich kocúrov.

V roku 2015, keď vlna krízy pomaly ustávala, opäť vyskočil český národný "šport" v odbore reklamy. Webových štúdií je dnes opäť ako húb po daždi a SEO optimalizátorov dvakrát toľko než webštúdií. Jasná vec, bez referencií to ide horšie, ale rozprávať v článkoch "o nás", o tom, že "Vieme ako na to! Máme k tomu 96 dôvodov "prečo u nás" a "69 pozicií prečo s nami" proste to ide. K tomu všetkému prišla ďalšia, naozajstná bieda českého internetu – webové samostavby alebo ako tomu ľudovo hovoríme "webárny" na node scriptoch. Týmto "webárnám" môžeme len poďakovať – čudovali by ste sa, milí priatelia, koľko zákazníkov po nešťastných skúsenostiach vytvoriť si sami takéto stránky, prišlo do FABER VISUM pre profesionálne riešenie webových stránok vrátane SEO.

webarna

Nekvalitná reklama – príspevok na krízu.

Reklamný problém v českej podnikateľskej oblasti je "udělej bližního svého, nebo bližní tvůj udělá tebe". Má to však širšiu myšlienku. Kvôli cieleným dezinformáciám klesá ekonomika v odbore – nepremyslená investícia do nekvalitnej reklamy znižuje zisky, zvyšujú sa náklady a tým i riziko podnikania. Ako dôsledok je nižší výber daní a tým naštartovaný nový ekonomický úpadok – Váš nechcený príspevok k ďalšej kríze. Niekto je z toho ale vysmiaty a pohodlne utráca Vašu nepremyslenú investíciu pri svojich dobrodružstvách napr. na Maledivách.


Profesionálne riešenie tvorby webov.

Hľadali sme nové, profesionálne riešenie v odbore webdizajnu, ktoré by uskutočnilo jednoduchý princíp v podnikaní – ak zarábate vy pomocou našich web technológií, zarábame i my (win – win). Tým pádom sa máme dobre všetci vrátane daňami podporenej ekonomike.

Riešenie FABER VISUM bolo naojaz odvážne a prelomové – všetky naše profesionálne návrhy v oblasti programovania a webdizajnu sme dali do Web-shop skoro zadarmo. Fakticky rušíme celý odbor tvorby webov pomocou hotových, ale najpokročilejších PROFESIONÁLNYCH riešení webových stránok vrátane predpokládanej SEO optimalizácie pre vyhľadávače. Je totiž očividné, že človek musí byť naozaj podivným, keď by chcel zaplatiť desiatky tisíc za pochybný web od štúdia s node technológiami. Pritom by mohol mať a to okamžite, skutočne profesionálne riešenie v dosahu pár klikov myšou a len za ročnú platbu webhostingu! Alebo by musel byť riadne naivným, aby veril tomu, že pomocou nevalidnej šablóny z webárny si nakliká na webovej samostavbe zarábajúce podnikateľské stránky.

webové stránky - video



Začiatkom všetkého je Váš sen.

Nechceme tu vychvaľovať firmu, ktorá je v šiesti štátoch skoro ikonou štýlu a vkusu alebo originálnym marketingovým riešením – toto je logický výsledok kontinuálneho procesu vzdelania, premýšľania, práce a praxe. Smeruje to k tomu známemu dizajnérovi, ktorý nám pred rokmi povedal ako kazíme tunajší trh nízkou cenou na tvorbu webových stránok. Jeho stará firma už neexistuje, založil si novú a robí niečo iné, ale stále sa mu nedarí – národný český podnikateľský "šport" totiž už nemá toľko divákov. Tých, ktorí si ho ako "šport" vyberú k uskutočneniu svojich snov, je značne menej. Neukončíme tento článok nejakou banálnou vetou typu: "S nami sny uskutočníte." Chceme veriť tomu, že svoje sny naozaj máte, že o nich premýšľate a že nás tak bude viac.


- FABER VISUM


132
virtuemart.product
(56 hodnotenie, 4.96 z 5)
4.96 56 voters.out of 0out of 5based on