Tvorba loga - objednať profesionálne, úspešný grafický symbol
Tvorba úspešnej grafiky sa skladá minimálne z troch častí: akademicky maliar, marketingový odborník, odborník na AI a grafický software. K tomu je potrebné premýšľanie, vkus, čas a peniaze. Inak sú to lacné kresby.
- A.Gostev Jr., zakladateľ FABER VISUM
Profesionálne firemné logo
Profesionálne logo je nedeliteľnou súčasťou vizuálneho marketingu, propagácie firmy, výrobku alebo produktu. Profesionálne štúdio vám nenabíja dvadsať návrhov "pekných obrázkov", ale vytvorí len niekoľko modifikácií jedného logotypu, ktorý bude tvoriť podvedomie o značke (image-building).
Častou chybou pri vývoji firemného loga je kritérium umeleckej príťažlivosti. Takéto logá sú zvyčajne neúspešné. Úspešné logo musí zostať v pamäti, byť jednoduché, jedinečné, čitateľné, naznačovať filozofiu podniku.
V jednoduchosti loga je sila oslavovania.
Nájsť pri tvorbe loga ten správny háčik na krátkodobú pamäť, ktorý by plynulo pretekol do dlhodobej - je skutočné umenie. Ľudský mozog má rád vstrebovať veci jednoduché, tvorí asociácie, zapína inštinkty. V FABER VISUM sa logá tvoria s ohľadom na psychológiu, vizuálne vnímanie farieb, symboliku. Všetko samozrejme s ohľadom na.. myslíte si činnosť firmy? Vôbec nie. Logo musí byť - pekné, jednoduché a ľahko zapamätateľné. Dostať logo do podvedomia - je tým správnym úlohou profesionálov v oblasti vizuálneho marketingu. V FABER VISUM logo tvorí umelec, AI, psychológ a na uzáver grafik, ktorý ho len prevádza do správnej digitálnej podoby menom súboru.
Príklad úspešného loga vo vizuálnom marketingu.
Jedného dňa prišiel do FABER VISUM mladý muž z Prahy a povedal: "Preskúmavali sme vaše referencie niekoľko dní a chcem, aby ste z našej kliniky urobili "kráľa plastického chirurga". Konkurencia v odvetví je obrovská." Výsledkom spolupráce vznikol komplexný vizuálny marketing vrátane samozrejme aj loga Glamour Aesthetic Clinic. Spoločnosť Glamour Aesthetic Clinic počas roka zarobila 640.000 Eur a majiteľ odcestoval na dlhú krásnu dovolenku. Nižšie prezentácia loga spoločnosti.

Ideové naplnenie a urýchlenie technických procesov.
Inovatívne používame umelú inteligenciu pri vývoji grafiky. Avšak s opovrhnutím a ironiou sa pozeráme na veci, ktoré sa vydávajú za umelecké diela alebo dizajn, ak nie sú naplnené tvorivou myšlienkou. Nevysvetliteľným spôsobom divák toto naplnenie cíti. Príkladom toho sú veľké diela maľovania, hudby, literatúry a filmu. Použitie neuronových sietí AI výrazne urýchľuje spracovanie grafiky. Používame AI pri vývoji dizajnu, avšak len ako prvok urýchlenia technických procesov.
Reklamná estetika loga.
Nič nie je zložitejšie ako jednoduchosť. Z dizajnového nápadu odstraňujeme všetko zbytočné, zostáva len podstata. Týmto spôsobom kombinujeme vo svojich grafických projektoch logotypov stratégiu diferenciácie a zamerania. Okrem grafických projektov logotypov tvoríme:
- Logo formou videa;
- Produktové koncepty, architektonické doplnky;
- Koncepty značiek s vytvorením firemného štýlu;
- Animovaný kód svg logotypu;
Gramotnosť tvorby loga.
Výpočty kontrastu, veľkosti, obsahu grafiky a videa, atribúty pre osoby s obmedzenými schopnosťami, umelecká gramotnosť o psychológii koloristiky a kompozície - určujú úroveň a výsledok. Garantujeme:
- Technickú gramotnosť projektov logotypu;
- Vizuálnu estetiku a štýl loga;
- Vizuálne zameranie na cieľové publikum;
- Umeleckú gramotnosť loga;
Cena za spracovanie profesionálneho loga.
A teraz vám vysvetlíme, prečo, keď umelá inteligencia generuje pomocou prompt inžinierstva stovky logotypov za sekundy, bude to u nás drahé:
- Za prvé, treba byť prompt inžinierom AI;
- Za druhé, ak sú prompty nesmyselné, v odpovediach zmysel nenájdete;
- Za tretie, ak nemáte dizajnérsku alebo umelecké vzdelanie, nie ste schopní správne posúdiť estetiku a ďalšie parametre;
Samozrejme, v našej firme dobre vieme, že každý Čech je odborník na všetko. A samozrejme formálne želáme takýmto ľuďom veľa lacných AI čmáraníc a šťastia. Presne vediac nesmyselnosť takého želania. Chytrým a úspešným ponúkame, aby nás kontaktvali.