Zahraničné SEO - medzinárodné zacielenie webových stránok vo vyhľadávačoch.
Viacjazyčný alebo multi-doménový web je hotový, a je dôležitá jeho medzinárodná propagácia vo vyhľadávačoch. Ako na to?
Zahraničné SEO optimalizácia je najefektívnejší spôsob, ako dostať Vaše webové stránky na predné pozície vo vyhľadávačoch medzinárodných, národných a regionálnych.
Rozdiely medzi regionálnym a zahraničným SEO správou
Rozdiely medzi regionálnym a zahraničným SEO správou:
Správne optimalizované webové stránky zacielené do zahraničia sú tie, ktoré používatelia ľahko nájdu pri hľadaní služieb alebo produktov vo svojej geolokácii. Zahraničné SEO prináša o pár bodov viac k regionálnej SEO správe, ktorú sme stručne popísali v jednoduchom SEO návode.
- Zahraničné SEO prináša zásadné rozhodnutie ohľadom výberu medzi multi-doménovým a viacjazyčným riešením.
- Mení sa celá štruktúra vývoja a rozpracovania komunikačného súboru sitemap.xml - nápoveda Google (video)
- Na každú jazykovú verziu webových stránok prichádza odlišná implementácia štrukturovaných dát.
- Podstránky webu musia obsahovať odkazy na alternatívnu jazykovú verziu.
Výber medzi viacjazyčnými a multi-doménovými webovými stránkami
- Viacjazyčné webové stránky na regionálnej doméne Vám zaistia iba jazykový preklad obsahu. Na generických doménach však prehrávate SERP v regióne. Z technického hľadiska je vývoj viacjazyčných webových stránok dlhší a medzi nevýhody patrí aj väčšia veľkosť databáz. Z hľadiska online marketingu sú však výhodné pre prestíž značky a poskytovanie informácií zahraničným klientom, ktorí hľadajú služby alebo produkty vo vašom regióne. Príklad: FABERVISUM.NET a FABERVISUM.COM Advertising Technology Agency
- U multi-doménových webových stránok silným rozhodujúcim faktorom je časť algoritmu zohľadňujúca geolokáciu, ktorá je opretá v prvej fáze o regionálnu doménu. Až potom prichádza fáza technického a obsahového hodnotenia webu. Príkladom sú stránky FABERVISUM.SK | .PL | .CZ | .RU | .DE
Z hľadiska zacielenia webovej prezentácie do zahraničia, za účelom medzinárodného marketingu, oveľa účinnejším rozhodnutím je pořídenie multi-doménových webových stránok. Existuje iba jedna malá praktická NEVÝHODA multi-doménových webov - zvýšenie nákladov na prevádzku. To znamená, že namiesto poplatkov za jednu doménu a hosting platíte ročne niekoľko. Kompensácia je však nedoceniteľná - sumárna návštevnosť multi-doménových webových stránok Vám, veru, náklady pokryje a dokáže mnohonásobne zvýšiť zisk spoločnosti. No posledné slovo má marketing, ktorý chcete uskutočniť pomocou viacjazyčných alebo multi-doménových webových stránok.
Umelá inteligencia - OpenAI ChatGPT ako pomocný nástroj.
Od roku 2023 využívame umelú inteligenciu OpenAI ako pomocný nástroj. Použitie neuronových sietí ako ChatGPT OpenAI alebo rýchlo prichádzajúcich iných výrazne urýchľuje spracovanie informácií. Pokiaľ ide o zahraničné SEO optimalizáciu, - pomocou ChatGPT od spoločnosti OpenAI môžeme upravovať preklady textov do iných jazykov s ohľadom na regionálne špecifiká. Qwen urýchľuje riešenie ďalších úloh. Nicmenej je potrebné si uvedomiť - bez technického SEO základu nebude obsahové riešenie účinné.
Pri práci s umelou inteligenciou, je tiež potrebné pochopiť jednoduchú pravdu - ak sú otázky nesmyselné, nenájdete zmysel ani v odpovediach.
- CEO FABER VISUM
Zahraničné SEO v praxi:
- Praktické SEO z pohľadu nového webu: Web «GOOGLE-TOP» je overený v praxi a garantuje SEO pozície v regionálnych a zahraničných vyhľadávačoch.
- Ak web vlastníte a nie je ho vidieť, vždyť vytvoril vám webové stránky snílek č.404, ktorý si vymyslel a vás presvedčil, že programátorom, web-designerom a SEO-expertom je, reklamné kampane, oprava programátorských a obsahových chýb budú Vašou web-karmou.
- Ideálne je, ak web zapojíte do marketingového komunikačného mixu v zahraničí a budete naň odkazovať ostatnými komunikačnými nástrojmi (video, rozhlas, outdoor média, tlač, sociálne siete apod.) a samozrejme spätné odkazy na iných webových stránkach, reklamných byznys platformách: Link building
SEO analýza www stránok a záverečný TIP
Ak web už vlastníte, prvým krokom ku každej SEO optimalizácii je analýza zdrojového kódu vašich webových stránok. SEO analýza poukáže na chyby, ktoré na vašej stránke momentálne sú, a ktoré je potrebné opraviť. Zahraničné SEO optimalizácia existujúcich stránok začína zhotovením kompletného správy o analyzovanom webe.
TIP: ak sa len chystáte webové stránky alebo SEO správu objednať, overte reference a samostatné stránky dodávateľa, pomocou testovacích nástrojov.
Profesionálny webdesign so zabezpečením kompletného zahraničného SEO správy viacjazyčných / multi-doménových webových stránok, vizuálna propagácia, branding - je našou prednou činnosťou. Ak to so zahraničným SEO projektom myslíte vážne, kontaktujte nás - sme medzinárodné PR štúdio s pobočkami v siedmich krajinách, čo znamená, že s pojmom zahraničné SEO optimalizácie máme odborné, praktické skúsenosti. Radi pre Vás navrhneme najvýhodnejšie riešenie, ktoré bude plniť Vaše ciele vo vyhľadávačoch v zahraničí.