Reklamný marketing


marketing v reklamné

Milí priatelia, ako každý rok chceme sa podeliť o reklamné trendy, tendencie v reklamnom obore a odvedenú prácu. Rok 2018 prebiehal vo FABER VISUM s dôrazom na UI/UX. Vylepšenie užívateľského rozhrania, použiteľnosť webstránok, implementácia nových technologických SEO vylepšení nás priviedla k programovaniu náročných prvkov pre úspešné podnikanie našich zákazníkov.

- CEO FABER VISUM

Elektronické obchody

U elektronických obchodov bolo vyriešené dvojité rozhranie pre veľkoobchod a maloobchod s odlišnou cenou tovaru s možnosťou percentuálneho výpočtu ceny pri výbere varianty produktu. Ďalším úspešne zvládnutým úlohou bola implementácia niekoľkých rozdielnych predajcov v jednom e-shope s na sebe nezávislou pokladňou. Toto bolo realizované na referenčnej webovej stránke PCA Power s možnosťou zakúpenia tovaru u niekoľkých spoločností. Zvládli sme tak vyriešiť nelahkú úlohu: do jedného e-shopu zakomponovať dve nezávislé spoločnosti. Na uzavretie o e-shopoch uvádzame ďalšiu vyvinutú novinku - obchod-pôžičovňa s možnosťou špecifikácie rozsahu dát pôžičky tovaru, ovplyvňujúce konečnú cenu.

PCA Power

PCA Power

HTML5 | CMS

Chlazení a klimatizace

Chlazení a klimatizace

HTML5 | CMS

Auto universal

Auto universal

HTML5 | CMS

PMP house

PMP house

HTML5 | CMS

Reklamné upútavky.

Tendencie dizajnérskeho prvkov samozrejme nestoja na mieste. HTML5 / CSS3 prinieslo za sebou neustály vývoj animovaných, upútavajúcich prvkov. Na vyššie uvedených referenčných e-shopoch uvidíte animované tlačidlá upútavajúce pozornosť, interaktívne animované bannery vytvorené pomocou kódu, perfektnú krivkovú, animovanú grafiku. Ak hovoríme o reklamnej propagácii, nedá sa nespomenúť prezentácia pomocou videa. Áno, v dnešnej dobe je oveľa jednoduchšie sa pozrieť na klip ako prečítať článok. Ponuku tvorby reklamných videí v programe video za 48 hodín využili: Fed Cup (svetová ženská tímová súťaž v tenise), spoločnosť Elecond pre prezentáciu na veľtrhu 2019 v Brne, Victoria Holiday Club - popredný dodávateľ platformy cestovateľských zľav a celá rad menších spoločností. Naša špičková výpočtová technika zaisťuje náročný video render vrátane speceffektov v reálnom čase.

Skúsenosti a rýchlosť spracovania umožňuje nám ponúkať bezkonkurenčnú cenu za kvalitnú tvorbu reklamných prezentačných videí alebo videí na webové stránky pre obchodníkov a záujemcov.

Technické SEO vylepšenia.

Neoddeliteľnou súčasťou profesionálnej webovej prezentácie na internete je zabezpečená vo FABER VISUM čistota zdrojových kódov podľa medzinárodného štandardu W3C a technická SEO optimalizácia webových stránok. V roku 2018 boli SEO vylepšenia obohatené technológiou Rich snippets - implementácia pomocného mikrokódu pre lepšie hodnotenie vo vyhľadávačoch a tiež skvelé zdôraznenie vo výsledkoch vyhľadávania, ktorému hovoríme “hviezdičky od google” rich snippets. Rovnako ako v roku 2015 sme vyriešili nesmyselné ceny pri tvorbe webstránok otvorením web-shopu hotových profesionálnych webových stránok, tak sme vyriešili nesmyselné ponuky “SEO odborníkov” pomocou SEO návodu v dizajnérskom blogu FABER VISUM. Keďže SEO nie je magia, ale technická záležitosť.

Všetky webové stránky vytvorené vo FABER VISUM úspešne dosiahli prvé pozície vo výsledkoch vyhľadávačov v priebehu jedného, dvoch mesiacov.

Internetová legislativa.

Samozrejme v roku 2018 sme museli riešiť GDPR s technickou implementáciou na webové stránky a e-shopy, vrátane správnej lišty cookies. Ak odborníci Vám ponúkali účasť na chytrých prednáškach, kde ako obvykle účastníkom vyúčtovali všetky svoje múdrosti, vyvinuli sme praktické, programátorské riešenie implementácií GDPR a lišty cookies na webové stránky v súlade s nariadením EU parlamentu č. 2016/679.

Cookies GDPR 2018

Úspešné dokončenie reklamného marketingu.

Všeobecne sme pre všetkých všetko vylepšili, zarobili peniaze a odlétli na Tenerife vylepšiť reklamný marketing pobrežného hotela, hrali golf s výhľadom na Atlantik a všemožne relaxovali. To isté prajeme aj vám.

Tenerife 2019

P.S. Skutočného reklamného marketingu sme sa však dočkali až koncom roku 2019. Potom pre nás slovo "reklamný marketing" získalo úplne iný význam a bolo zo spoločnosti vylúčené. O tom si môžete prečítať v článku "Všetci marketéri nosia svetelnú aureolu".

(
49
hlasů, průměrně
4.96
z 5)